Lycke Psykologpraksis - Lyngby Hovedgade 39, 2 t.h. - 2800 Kongens Lyngby

Der er lige nu ingen officielle krav  vedrørende Corona

Vi har dog følgende forslag:

• Hvis du oplever influenzalignende symptomer (feber, hoste, ondt i halsen, hovedpine, muskelømhed, åndenød), skal du aflyse din aftale med psykologen, uanset om det kan være en almindelig influenza/forkølelse eller om det er Covid-19. Du har dog mulighed for at få en telefon- eller videosamtale i stedet.
  • Døren ind til klinikken står åben når du kommer, og det er kun psykologen, der må berøre vores dørhåndtag.
  • Det ville være dejligt , hvis du kunne vaske hænder eller spritte af inden samtalen påbegyndes, da vi har stofstole.

Fortsat..

• Psykologen sørger for at booke tider ”med luft imellem”, for at minimere antallet af personer i venteværelset. Stolene i venteværelset vil være placeret med minimum 2 meters afstand.
  • Hvis en person i din husstand har influenzalignende – eller forkølelsessymptomer , skal du aflyse din aftale med psykologen, da det ikke er til at vide om det er Covid-19. Psykologen vil ligeledes aflyse aftalen, hvis psykologen oplever førnævnte symptomer, eller en person i husstanden oplever symptomer. I dette tilfælde vil psykologen også tilbyde enten telefon- eller videosamtale, hvis psykologen vurderer at være frisk nok til dette.
  • Psykologen giver ikke hånd, og stolene er placeret med min. 2 meter afstand – hvis klienten ønsker det, kan stolene stilles med op til 5 meter. Der bliver luftet ud efter hver samtale, og dørhåndtagene rengøres under alle omstændigheder med jævne mellemrum.
Corona psykolog lyngby